מה צריך להכין לפני פגישת תכנון?

איזה כיף, אתם לפני תהליך תכנון! כמו שכבר כתבתי, לבחור סגנון עיצובי זה נהדר אך יש עוד "שיעורי בית" שכדאי מאוד שתעשו לפני הפגישה – אני קוראת לזה "לשמר או לשפר".

דבר ראשון, קחו דף ועט והתחילו ללכת בביתכם, מחדר לחדר. בכל חדר כתבו איזה דברים אתם אוהבים והייתם רוצים לשמר (גם מבחינה עיצובית וגם מבחינה פרקטית) ואיזה דברים אתם לא אוהבים והייתם רוצים לשפר או להוסיף. אני מציעה שתנסו להתמקד גם בתחושות החיוביות או השליליות שאתם מקבלים בחדרים מסוימים ולהבין ממה הן נובעות, זה יכול לעזור לכם להבין יותר טוב מה לשמר או לשפר (למשל האור הטבעי שנכנס לחדר הרחצה בבוקר ונותן לכם תחושה כיפית ונעימה, הוא בטח משהו שתרצו גם בבית הבא שלכם).

דבר שני, חפשו את הבלגאן. איזה דברים אתם מאחסנים במקומות לא מתאימים רק כי אין אפשרות אחרת? איפה אתם מניחים את הדואר? התיקים? המעילים? הוסיפו את כל הדברים האלה לרשימה שלכם.

ודבר אחרון – יש הרגלים שאנחנו לוקחים איתנו מבית לבית רק כי אנחנו רגילים. רגילים לייבש את הכלים על השיש, רגילים לתלות את הכביסה בתוך הבית ורגילים שהצעצועים של הילדים נמצאים בערמה בסלון. שימו לב להרגלים האלה (זה החלק הכי קשה) ותשאלו את עצמכם איזה מהם הייתם רוצים לשנות ולשפר.

בהצלחה!

הפוסט הקודם
איך ניגשים לתהליך תכנון או שיפוץ?
הפוסט הבא
גילטי פלז'ר